czwartek, 9 kwietnia 2020

Od nowa

Tak myślę i myślę i nie wiem co napisać.
Bardzo chciałam wznowić tego bloga, bo bardzo lubiłam pisać, może dalej lubię, a po prostu nie pamiętam.
Zdaję sobie sprawę z tego, że kiedy rozpoczynałam pracę nad opowiadaniami FF to było dawno, miałam wtedy 15-16 lat może (ten blog nie jest pierwszy).
Kiedy odszukałam hasła i loginy do konta od razu przypomniały mi się te dobre chwile, tyle godzin poświęconych na poprawki, dobre kilkadziesiąt godzin poświęcone na obróbki graficzne.
To nie był czas zmarnowany.
Teraz mam 24 lata. Już prawie magistra, pracę, dom.
Zobaczymy jak to będzie.
To trochę śmieszne, ale ostatnio coraz częściej myślałam o tym blogu, żeby coś tu napisać. Teraz przez pracę w domu może znajdę trochę czasu.
Tak więc stało się.

EDIT
Chyba wrócę do poprzedniej historii, napiszę ostatni długi rozdział. Ale później, nie wiem ile to zajmie. Na start jednak coś nowego.
Napisałam prolog i dwa rozdziały. Czy dobre to się zobaczy, mi się podoba. Jednak dalej próbuję to dopracować, prolog wrzucę pewnie po weekendzie jakoś.

Wesołych Świąt wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!